fredag 12 juni 2009

12/6 Lite blandat!!

Skolavslutning i Borgen nytt och trevligt,fint uppklädda både ungdomar och mor och farföräldrar,glömde helt bort vädret!!! Igår var det studentskiva tänk att den grabben redan har blivit SÅ lång och STOR,tycker inte det var så länge sen han SKET i blöjan!!! Grattis M.Y resten fixar sig! tack för igår. Om nu vädret är så j---a kissigt som alla säger,så är jag inte orolig ett DUGG ,för efter regn kommer det KÄRLEK?? Mer att minhundpompom fick tid hos Veterinären idag Fredag kl 1500 tack för återbudet du som lämnade en lucka,egna funderingar vad det kan vara!men som outbildad Leg.Vet ska jag inte säga för mycket innan vi vet svaret. Men att oroa sig i onödan kostar bara massa onödigt lidande, förbered sig istället på att det fixar sig,det brukar det göra i slutänden . Sticker en sväng till Häggvallen och glider runt på plan som i fornstora dagar? om det nu bara vill fortsätta regna?!?!Kanske kan få njuta av 3poäng och sova gott. ALLA mina som har barn,kom ihåg att vi blir inte äldre för att vi leker med våra barn!sånt kommer av sig självt! Vi syns/hörs???

3 kommentarer:

  1. Jag tror (läs:hoppas som fan)att det blir kanonväder på midsommarafton,om inte förr!!!
    Kanske leker jag "små grodorna" då!Med nån annans barn förstås.(pinsam är jag ju ändå:))
    "majsoskaförberedafredagsmysmatennupajso"
    Good luck Pompom...

    SvaraRadera
  2. hund ok tre poäng ok husse STEL som en pinne på alla ställen utom där DU trodde jag menade!!:---)))

    SvaraRadera
  3. Shit då,jag som direkt trodde du va STELBENT...
    Det jag läser "mellan raderna" att du menade kallas inte stelt,men det börjar på st...!
    Moahaha! ;-))

    SvaraRadera