onsdag 1 juli 2009

Lillördan!




Spik o nubb på ALLA mina.Det är men en liten tår i ögat som jag trycker dit ett par rader.Sista veckan???på favorit bygget kanske om det inte kommer mera.Skulle tänkt och vila en stund efter jobbet,men kom på att det var MIN tur att laga mat/städa/diska!:-)...Längtar så det nästan gör lite ont i underarmen tills den 4/7 då det ska bli SÅ himla trevligt?hoppas jag.Nä ett dopp sen blir det ryggläge framför DUMburken.Hade sade jag till er ALLA mina trogna läsare.

4 kommentarer:

  1. Tjabba!
    Håller tummarna för att det kommer mera,då´rå!
    Vidare kan jag meddela att det ÄR den 4/7 som ettåriga 08-an ska ha kalas.
    (har jag sagt nån gång att det är för många kalas i släkten/erna???)PUST......
    På återhörande/Maraboubruden....Mmmmmm

    SvaraRadera
  2. nästa inbjudan tror jag kommer den 12e 2011 hoppas inte släktarna tar er i anspråk då då,men jag tror vi ses innan dess,men man blir ju inte bjuden på fika så ofta nu mer.Chipskillen/glasgubben gott gotti gott gott MMMMMmmmmmMMMMmmm namanam,slänger med en kram har ett antal över just nu.:-)

    SvaraRadera
  3. GRÄJT!
    Om dos jaren alltså.
    Bra-det ska jag komma ihåg,eller skriva upp typ!
    Fika ja,det kan vi ta en da´...
    Nu börjar jag Mmmm-känna av chocoladen tror jag visst =)).....
    Kram tillbaka!
    :-))

    SvaraRadera
  4. en da,vilken så jag vet?

    SvaraRadera