tisdag 7 juli 2009

IGEN

Så ja ALLA mina nu va man här igen.När man som jag är ÄN arbetande pöjk märker ja att det inte prioriteras lika mycket blogginlägg av mig.Skönt SÄGER ni?Men jag ska väl EN DÅ tala lite varmt om helgens GRILL.Vart den bra eller?jag kan inte vara mer EN nöjd när det dyker upp så många trevliga och snälla ansikten.God mat god dryck jag allt var gott utom dagen efter för en del som ynkade om apoteket tack.Vi andra som vilade ögonen ÄN stund framåt 05.30 behövde inte så mycket som låg musik på radion på hela Söndagen.Men jag ska inte verka märkvärdig bara för att man i den aktningsvärda ålder jag är i klarar av ÄN helkväll utan dunkdunk i huvudet

1 kommentar:

  1. Skönt att höra!
    Att du (ni) överlevde Grillkvällen.
    OCH...att den va lyckad!
    Party,party.....all night long!
    ;)
    Ha det hörru...

    SvaraRadera