torsdag 2 juli 2009

Om det gick!

Ibland skulle man vilja vara på två ställen samtidigt,men det går tyvärr inte mig veterligen.Så jag får vara på det ena och fundera på hur det är på det andra.I tanken kanske det är mysigare på det andra stället men på det första kan jag påverka mysfaktorn själv om jag vill!och det kommer jag vilja för min vilja är det inget fel på för tillfället!Pompom ligger mest framför fläkten som jag ställt ner på golvet åt husses älskling nu när det är hetare för henne en vad det är för mig just nu!Att man kan längta så himla mycket åt en lördagsgrill så att man ser fjärilarna flyga framför ögonen är en skön känsla som jag ska suga på även efter partajet i flera veckor:-)Så tills vi SES ha det så skönt ALLA mina.

3 kommentarer:

  1. Jag antar att man får hissa & dissa i den här bloggen!Eller?
    Isf el.i vilket fall som helst,så vill jag hissa dagens blogginlägg.
    DET VA MYCKET BRA SKRIVET,OCH LÄTTLÄST!
    Tummen upp...(fast än stavas med Ä,sa språkpolisen ;)
    Yippee ki-yay!!!
    Kram på´re....
    =)

    SvaraRadera
  2. BTW:
    Hoppas ni får det superbra & najs imorronkväll,och att det inte regnar.(trevligare utan sån nederbörd)
    Hälsa N.Y!
    Kram M+J
    =)

    SvaraRadera
  3. Tack för att man fick lite ros!det var kul JAG TYCKER FAKTISKT DET.Ska hälsan. Kram till både dig och J,plus en kram till,till J för han ligger efter dig på kramlistan:-)

    SvaraRadera