söndag 26 juli 2009

Inte som förr!











Man lixom hinner inte med allt?blogga har till dax dato inte lärt mig vad detta ger ALLA mina läsare?Är det som att gå till Pressb och köpa en SERIEtidning ?Så för ALLA mina vill jag meddela att det kommer bli glesare mellan raderna vartefter. ALLA?ni som läser mina rader vet ju att det jobbas varje dag mellan 7-16 för min del,då kan ni ju lätt tänka efter inte konstigt pojken inte hinner/väljer att delge eder av sina tankar/och vad som sker i mitten av sitt liv?86 nä blir nog äldre än så om jag siar om framtiden.103 där har ni då det händer/sker!KRAM O PUSS på er ALLA som har en stund över för att läsa mina rader,tills vi ses igen

1 kommentar:

  1. Så ÄR det att va bloggare förstår du.
    Man får TA sej lite tid ibland...
    Det kan räcka med 5-10 minuter när du kommer
    hem från jobbet.
    Fast om man INTE VILL,ja då är det ju en helt annan femma!!!!!
    Jobba på & skriv när du vill då´rå!
    Kram från vischan...
    =)

    SvaraRadera