söndag 2 augusti 2009

Mitt i natten bloggen.

Hej ALLA mina?Detta ska inte bli så vanligt att jag bloggar eller vad det kallas?denna tid på dygnet.Men som nu fick jag lite TID över närmare bestämt 5-10 minuter.Men kort har jag inte tid att lägga till.Har idag varit hos en väldigt trevlig och snäll och mysig och som lite lullig vän just i denna stund,tack Å för allt denna kväll.Morgondagen kommer antagligen få ett inlägg om jag nu hinner:-)Så håll ut ALLA mina tills vi ses/hörs igen.KRAMAR er ALLA gör jag iaf.

5 kommentarer:

  1. Jaha,får man inga bilder så får man väl tacka
    för kramen iaf då´rå...
    Kram tbx
    (från bloggen dygnet runt,typ ;=)!!!)

    SvaraRadera
  2. Tja!
    Coolt att du tar dej tid att läsa andras bloggar ibland iaf,fastän du själv inte har tid,lust,ork...whatever!
    Sånt glädjer en gammal räv som jag....här på landet...med allt...vad det...innebär!
    Kram på´re själv du...
    =O)

    SvaraRadera
  3. P.S:
    Blev lite full i skratt när jag läste på ett annat ställe! =)
    Som du sa för ett tag sen:"Det kommer säkert bli...typ".(du fattar va?)
    Jag säjer bara:Snabbt jobbat!!!

    SvaraRadera
  4. jo du ser här har du en som kan se inte bara genom skyltfönster utan jag kan förutse hur det kommer sluta/börja hur man nu väljer att SE på det,,,baj dä vej vill du låna min kula eller fungerar din lika bra som min:-)

    SvaraRadera
  5. Njaa,det är frågan,ang.kullån alltså.Min HAR ju funkat i stort sett utan problem hela tiden.MEN idag,som du kanske läste,så fick jag reda på en sak(mucho viktig),Och kulfan har väl inte indikerat fara/varning helt 100 precis.(el.så har jag varit too ofokuserad)Men vafan,jag kanske borde uppdatera.(kulan asså)Eller smörja den rejält!
    =O)
    Ha´re gott!
    Kram M...

    SvaraRadera