söndag 16 augusti 2009

en snabb än!!











eller som någon annan hade sagt en snabbis??Hej Alla!Som jag skrev i mitt förra hinner jag bara in och vända så här på Underbarasöndagsmorgonstunden:-)Är på ett annat ställe för tillfället och har tyvärr för eran del inte lika mycket tid att blogginlägg?som jag en gång i tiden haaade!om vad som sker i denna så unga pöjks liv.Men ett par rader ska jag väl ändå hinna ge min SKAPARE/ANNLEDNINGEN till minhundpompombloggspot.com!Sitter ni ner,,?Pompom är för tillfället med valpar men inte så som jag sagt någon gång att det kanske kommer bli!?Hon är skengravid?bär på sina VALPAR/SAKER och bäddar styr och ställer,,och tydligen ska visst HUSSE?ömka henne än mer än innan hon blev med valpar/saker!?Alltså en till som jag ska hjälpa:-)men det ska ni bara veta att bära på valpar/saker gör jag inte,när hon kommer fram och visar sina BEBISAR? så säger jag kort o gott JAJA dom är SÅÅÅÅ fina skulle jag som jag gjort vid något enstaka tillfälle ta/låna saken/valpen sätter sig pompom och ser sådär stolt och duktig ut som vilken Tik/Mamma skulle gjort efter att ha förlöst ungefär 4-5 "saker".Måste bara flika in! till alla er som är MAMMOR sträck på er, eran prestation vad det gäller den BITEN, kan inte nog höjas till skyarna. Om jag nu ska tale lite om det där FINA!vid tillverkningen KANSKE vi hussar/pojkar gör grovgörat?!!? men efter nio månaders vila??så det vissa av er får gå igenom är jag inte det minsta sugen på att prova på.M som har tre,har jag för mig att hon sagt att det inte var någon semestertripp någon av gångerna?!Men hon har nu mera bytt ut dom fyra hjulen mot fyra tassar så promenader det får/tar hon än idag!Så där då hann man med ett par rader innan det åter blev dags att fara vidare i livet.Ta tillvara på livet,,livet tar tillvara på dom som gör så,hej på er ALLA MINA tills vi ses igen!?

1 kommentar:

  1. Ser man på,det blev ett inlägg iaf!NAJS!
    Sitter här och sträcker på mej lite i egenskap av mamma.
    Numera (tack & lov) behöver jag inte bära runt på ungar.Men dom kanske får bära runt på mej snart....Så gammal är jag!
    Ha det gott.
    Kram M.
    :=)

    SvaraRadera