söndag 9 augusti 2009

5-10 min ska vi se vad vi hinner på!




Kom just hem från en kopp kaffe(KOK) snart vidare mot middag vad det blir har jag ingen aning om?senare kanske en tur till nästa fikaställe för en snabbis angående ett ny läggande på hög nivå?sist men inte minst kanske jag avslutar denna dag med att från sidan tala om hur ungdomarna ska spela fotboll?Hirdvallen 19:00 here aj come.Vill man bjuda på fika Måndag kan man uppsöka mig på Domino ca 11:00 så ska jag inte vara sen att hänga på.Såja då hann man ett inblogg?på 8min Kram ALLA mina.

4 kommentarer:

  1. Vid 11 hugget sa du!!!
    Nja,kanske det-om arslet(det breda)kommer ur vagnen i tid.
    MEN....OM det blir SÅ FINT stadsbesök,så är det väl i sin ordning att "the fucking queen" är den som BLIR bjuden va??

    Och du,håll ögonen öppna-annars ser du INGENTING!
    :=)

    SvaraRadera
  2. ok,skyll på Telenor eller nåt,för det gick inte att komma fram.
    Ringde som en jude(dvs helt hysteriskt)strax före 11......ja,så kan det gå!Kaffesugen va jag iaf.
    Men,nu får JAG HA DEN INNESTÅENDE serru!!!
    Hej hopp!
    =)

    SvaraRadera
  3. OK får väl bju igen ligger ju som lite efter med fika inbjudningarna till THE QUEEN men mig veterligen så har väl det vatt jag som BJUDIT in mig hos DROTTNINGEN annars så ser man vart jag håller på next brevid ON OFF typ då kan man GAPA mitt namn eller gå till informationen så får dom ropa ensam MAMMA söker nä det vart fel..undrar vart f...n putte med hammaren håller hus???kanske har åkt på ett akut HÅLLAVILLAHUS some ware???

    SvaraRadera
  4. Eller "Cool-mamma-söker"!!!
    DÄR tycker jag att JAG fick till det =)

    Btw,så syntes inte en käft till när jag svepte förbi!
    Men som sagt:next time då´rå!

    SvaraRadera