söndag 30 augusti 2009

Om att ge o ta få och låna!

Hej ALLA mina!?Åter en snabbis?men för mig tar det längre tid än vad jag har tid med:-)Men efter mycket tjatande om VARFÖR bloggar? du inte lika mycket nu!? så ber jag vänligt men bestämt Pompom att kliva ner från stolen så att husse kan köra en snabbis!Man umgås med olika sorters homosapiens och vissa ger..andra suger..så är det.Kan man då suga åt sig på rätt sätt av GEARNA och acceptera???SUGARNA?.Det är ju ändå jag själv som ska avgöra detta,det man mår bra av kanske inte andra mår bra av, ska då inte jag få göra det jag mår bra av??Andra ska göra det dom mår bra av och kan jag bidra så gör jag det om jag vill, inte för att jag måste.För det finns inte så många måsten här i livet?eller.Kram PÅsig tills jag ser er igen!

5 kommentarer:

  1. Man lär sej ganska snabbt vilka som är utsugare och vilka som är "äkta" s.a.s!!!
    Är man bara sej själv,så räcker det långt!
    Ha det gott!
    kram från Vischan (en regnig sån)

    SvaraRadera
  2. Det är ju den förmånen vi alla har. Att få välja att göra det vi mår bra av. Och omger du dig med tillräckligt många givare så märker du knappt av sugarna. Klart du ska göra det du mår bra av. Och ta tillvara det du får. Du vet att du ger många väldigt mycket. Det finns en hel hoper med äkta människor därute som uppskattar det du ger. Och väljer därmed att ge tillbaka. Kram på Dig!

    SvaraRadera
  3. Tack Å vilket jag tror att det är som skrivit en kommentar den andra vet jag med största sannolikhet vem du är regnar väl inte in på ballen hoppas jag:-)

    SvaraRadera
  4. Ha,ha du har så rätt så!
    Nej,det regnar inte på ballen-tack & lov!
    Ha det bra o må så gott!
    kram från landet
    =)

    SvaraRadera
  5. Ja Putte det var Å som skrev en kommentar. Och nu skrev Å en till....

    SvaraRadera