söndag 23 augusti 2009

Annan skrivare

Vov på er alla husses! och mina med hoppas jag?Nu när husse lärt mig allt om att blogga ska vi se vad jag kan få till.Det var prat om kloning här hemma för ett tag sen men det verkar visst inte bli något av det.Nu när husse har andra VIKTIGARE saker att ta sig ann här i livet?än att blogga/skriva vilka roliga saker som händer i honoms liv, så säger han att bloggningen får stå åt sidan en stund.Han håller på och lära mig det här med att lägga till bild och såna grejer. Men där går gränsen,löpa omkring med en kamera om halsen! nä du ICKE, räcker med att jag har det där jäkla halsbandet som jag skulle kunna vara utan.Det verkar ju bara vara som en handbroms för husse när man bara vill fram o nosa på grabbarna.Nä nu slår jag tassen i golvet och säger, släpp hundarna fria det är sensommar.Igår fick jag iallafall busa runt som i gamla dar i "MIN"rastgård o hej va det busades,riktigt snygg sak föresten, som jag brottade ner och som jag lät brotta ner mig bara för att han inte skulle sura till och dra.Och en sak till Husse hade inte behövt lära mig det här jag har ju suttit brevid honom när han körde som BÄST med sin bloggning så jag visste redan hur det funkade.Då ska jag be att få tack för uppmärksamheten men nu är det kiss o bajs promenad:-)VOVVOV på er alla husses O mina!

1 kommentar:

  1. Det va ingen dålig bloggare!
    Verkar inte va nåra somhelst problem med tassarna på tangenterna heller.
    Keep up the good work Pompom & hälsa husse.
    Kram "småbrudarnas" matte på vischan!
    :=)

    SvaraRadera