måndag 24 augusti 2009

Same Same but diffrent?

Tänkte bara dra en snabbis för er ALLA mina!!??Har som en "väninna" till mig, fått såna dära fönsterbrev jag med, ett par stycken och då inte från en o samma?utan från flera av mina vanliga brevVÄNNER! idag kom två som var helt olika dom föregående.Jag har inte brytt mig vidare värst om dom som kommit för det är inte mycket jag har kunnat göra åt dom mer än att småle lite:-)bara det att jag vet att det kommer jag lösa vart efter!för eller i detta fall senare.Jag småler även nu men med en helt annan känsla inombords.I grund och botten är jag som när jag föddes snäll o glad,men får/fick jag inte mat blev jag ledsen sur o grinig.Till sist vill jag bara tala om att ALLA födds glada och snälla! sen är det upp till var och än att ta tillvara på en sådan gåva?!

2 kommentarer:

  1. Jaadu,dessa fönsterkuvert.
    Har redan fått 3-4 stycken fast det bara är tisdag!!!
    I don´t know what to say anymore...
    "Bränna upp" skiten kanske...Who cares lixom!
    Ha det gott.
    Kram från landet.
    :=)

    SvaraRadera