söndag 19 juli 2009

Fred-Lörd-Sönd

Brumm brummm på er ALLA mina!Se om vi får det här i rätt ordning nu.Hämta ett stycke firmabil i fredags med schefen, efter fulltank och översyn var det bara åka hem och duscha av sig allt byggdamm för det skulle bjudas på god mat!vilket stämde så in i bäcken, det var nog det godaste jag smakat på flera veckor.Resten av den aftonen tillbringade jag i hatten på trägårn bla var det rätt gott där med vill jag bara tala om.Lördagmorgon var det bara att ta sig i kragen och ratta ner till Mansion,för att vila upp denna så unga kropp.Båttur till Sumpen på kvällen var både blöt och guppig vill jag lova men Roxanne trotsade vädret och spelade gamla goda örhängen som man gungade med till.Idag vaknade man som en ny pojk i SVITEN på Mansion(kort i mobilen som inte vill para sig med datorn just nu)fisketur på kända vatten gav inte så mycket som ett bottennapp.Men gammelgreta plaskade i vassen tyckte jag mig höra,men mina drag var hon tydligen inte sugen på.När man sen skulle kråma armbågen och åka hemåt....så vill bilf...n bara starta för att efter 4sek lägga av sådär en 6-7gånger vad gör man jo öppnar dörren så att chefen som är i luren ska få höra att jag för en gång skull inte "ljuger" då går den helt plötsligt som en klocka hela vägen hem.Sa ju iof ett och annat ord till den som jag inte nu längre brukar ta i min mun,flåt bilen men jag blev lite sur.Så var den sagan slut.Tack ALLA som jag umgicks med denna helg.

2 kommentarer:

  1. Ser man på!
    En typisk "svennebanan" helg för din del alltså!!
    Lite bil,lite båt,lite blött och några "vackra" haranger till los bilos retardos!
    Jaha,och själv har man varit på PRO-träff,med fördrink,grillat,rödvin & kaffe på maten.
    NU fattar jag hur MITT pensioliv kommer se ut.(EV.)
    Helt OK kväll med tanke på att det är dax för "helvetes" pulver ett par veckor framöver!
    Kram från vischan!
    =)

    SvaraRadera
  2. svennebanan är det vad jag har haft? Visste jag inte om,låter mer som någon textrad ur en låt som jag mig tror hört på radion?

    SvaraRadera